lördag 20 oktober 2012

Uppdatering av min Bo Borgström samling

Tänkte visa lite nya bilder av min uppdaterade samling av vaser från Åseda och Bo Borgström. Har inte blivit så många nya, men några har det blivit och fler är det på väg in.


Sällan man ser dem på loppisar nu för tiden, men visst har jag hittat några stycken.
Har även haft turen att komma i kontakt med många trevliga och snälla bloggare som velat sälja sina loppisfyndade Bo Borgström till mig.
Så finns det några personer där ute som vill sälja några snygga vaser av Borgström till mig, så får ni jättegärna höra av er.


Så förutom de jag har på bilderna här, är det några nya på väg in. Kommer fler bilder längre fram.
Ser att det även kom med några vaser från Sea, men de får ni med på köpet;)
Även intresserad av fler vaser från Sea i samma serie som jag har. Rocket då alltså av Inge Samuelsson.


Har varit en hektisk tid med mycket jobb, resor och annat som gjort att jag inte har haft tid till bloggen, men lovar att hålla er uppdaterade bättre i framtiden.

Har köpt många fina saker senaste månaden som kommer att komma bilder på i bloggen längre fram under hösten. Bla. så har min samling av Gösta Grähs Rörstrand utökats ordentligt!
Kommer snart bilder på de nya fynden.

Som jag har sagt innan. Tur man har Blocket och Tradera:)

3 kommentarer:

  1. Åh så många fina vaser du fått ihop! Är riktigt avundsjuk på den lilla blå i mitten på andra bilden. ;)
    Och jag ser fram emot att se dina nya Grähs-djur. Tycker att de är så underbart söta!

    SvaraRadera
  2. Snygga! Speciellt en av dom orange :) Kanske har en grön som skulle funka....

    SvaraRadera
  3. Jag har en Rocket som jag inte behöver. Men eventuellt är det en som du redan har, den grå. Tror min är ca 20 cm hög,men kan inte kolla just nu. Hör av dig om du är intresserad. lamomesoldfashioned@live.se

    SvaraRadera