fredag 30 november 2012

GRATTIS TILL MIG!

Jag får gratulera mig själv till att ha haft 10 000 besök på min bloggsida sedan jag startade här tidigt i våras.
Har väl inte alltid varit så aktiv eller gjort så många inlägg, men det har varit en mycket trevlig och händelserik tid för mig!

Lärt mig otroligt mycket av alla duktiga bloggare och fått så mycket fin respons på mina saker.
Roligt att få visa upp vad just jag brinner för och vad jag söker till mina samlingar.

Tack för alla fina kommentarer och tack för all information jag har fått när jag har sökt kunskap!

Har en hel del fina inköp och loppisfynd som jag ännu inte visat upp, men det kommer i senare inlägg.
Idag tänker jag bara visa upp min samling av julfigurer från Rörstrand som jag ÄNTLIGEN lyckats att få komplett!
Precis lagom till 1:a advent också;)
Designern heter Jakob Robertsson och samlingen består av dessa 4 olika figurer. Har varit lite knepigt att få denna samling komplett då dessa inte är så vanliga samt att priserna på dessa figurer har gått upp starkt på senaste tiden. Men jag lyckades till slut.

Så med detta inlägg så vill jag önska alla trevliga läsare och andra bloggare en fin 1:a advent!

3 kommentarer:

  1. Grattis! Fina julfigurer och kul att få samlingen komplett!

    SvaraRadera
  2. Trevlig advent och grattis !!

    SvaraRadera
  3. Tack för att du började blogga och har delat med dig av alla dina fina saker! :)
    Och grattis till en komplett samling!

    SvaraRadera